Kaas- en wijnavond

20/10/2018 - 17:00 to 21/10/2018 - 01:30
Jin

Beste ouders, vrienden, sympathisanten,

Jin scouts Lubbeek stelt voor:
De gloednieuwe kaas-en wijnavond!

Kom op zaterdag 20 oktober genieten van een lekker assortiment van verschillende kazen en bijpassende wijnen in onze gezellige scoutslokalen. Voor diegenen onder ons die geen fan van kaas zijn, is er genoeg keuze aan charcuterie voorzien.

De avond start om 17u, eten kan u tot en met 22u. Daarna wordt de bar nog opengehouden om de gezellige avond af te sluiten.

Volwassenen betalen 14 euro excl. drank, kinderen onder de 12 jaar betalen 11 euro. Gelieve op voorhand te bevestigen via onderstaand formulier met hoeveel jullie komen, en de keuzes tussen kaas of charcuterie. Je kan nog inschrijven tot 15 oktober.

Omdat we onze kaasplanken bij de traiteur halen, vragen wij jullie op voorhand te betalen op rekeningnummer: BE15 7340 1143 8430 (naam + voornaam, aantal personen)
Inschrijven kan via deze link: https://goo.gl/forms/Ezb7PQDhhrMyPZFy1 of je kan ook altijd een mailtje sturen naar jin.scoutslubbeek@gmail.com met daarin het aantal personen en of je kaas of charcuterie wilt bestellen.

We hopen jullie allemaal op 20 oktober te zien om de Jin te steunen!