Nieuws

De jin van scouts Lubbeek nodigt jullie graag uit voor de tofste quiz van het jaar!!!
Dit jaar gaat de quiz door op 2 december inde polyvalente zaal van het schooltje in Lubbeek. Dorpstraat 18 3210 Lubbeek!

Op zaterdag 8 april organiseren de Givers van Scouts Lubbeek een hele namiddag lang een lentebar ten voordele van hun buitenlands kamp!

(rechtzetting van verwarrende info in Faria : het  gaat wel degelijk door op donderdag 10 november!)

Sinds kort is Eentje voor een Steentje weer open!

Na de vergaderingen kunnen jullie dus nog even blijven plakken voor een fris drankje, een knabbeltje of een warme kop soep aan zeer schappelijke prijzen!

Tot zondag!

Joepie! Wij zijn blij want we kunnen jullie weer allemaal verwelkomen op ons scoutsveld om het nieuwe scoutsjaar in gang te zetten!

⛺️⛺️Joepie! Het kamp komt eraan!! ⛺️⛺️

* Inschrijven is verplicht en kan via deze link : https://forms.gle/Fp5PMYVcZjZbMmJD8

😁 Deze zondag, 8 mei gaan we op uitstap! Joehoe !!

Van 15 tot 17 april hebben we groepsweekend met de Kapoenen, Wouters en Jong-givers!

Beste allemaal,

Alvast heel erg bedankt aan iedereen die zich al had ingeschreven voor onze mosselfeesten!

Jammer genoeg zijn we genoodzaakt om de mosselfeesten van dit weekend uit te stellen naar het weekend van 11-13 maart.

VOOR DE KAPOENEN EN WOUTERS:

Pagina's

Subscribe to Nieuws