Herinschrijving

Op deze pagina kan u de herinschrijving van uw kind bevestigen voor het huidige scoutsjaar (2023-2024)

Gebruik dit enkel als je vorig jaar al lid was van Scouts Lubbeek. Nieuw lid? Schrijf je dan in via het tabblad links 'LID WORDEN'.

Enkel na deze bevestiging en overschrijving van het lidgeld is de herinschrijving volledig en kan uw kind (verzekerd) deelnemen aan alle activiteiten!

Het rekeningnummer waarop de overschrijving van het lidgeld (60 EUR) dient te gebeuren is BE70 7364 0327 3625. Gelieve aan de overschrijving de volgende mededeling toe te voegen: 'Inschrijving NAAM + VOORNAAM + TAK LID'

!! Let Op !! het inschrijvingsgeld is vanaf 2023 gestegen !!

Indien dit bedrag een probleem vormt voor u, gelieve dan in opmerkingen hieronder een aanvraag te doen tot 'Verminderd Lidgeld'. Het lidgeld wordt dan €20, dit mag ook gestort worden op dezelfde wijze zoals hierboven aangegeven. Verder doen wij al het nodige. Ook sturen we nog een mailtje met de verdere financiele kortingen etc.

Nadat u dit bevestigingsformulier heeft ingevuld vragen we u ook om via 'online gegevens aanpassen' (links) de persoonlijke info van uw kind na te kijken en aan te passen waar nodig (individuele steekkaart).

CAPTCHA
Dit veld is om te testen of je een machine of persoon bent om spamberichten te voorkomen.
9 + 5 =
Los dit eenvoudige wiskundige probleem op en voer het resultaat in. bijv. voor 1+3, voer 4 in.