Kamp

Kampdata

Elk jaar dezelfde dus stip reeds aan in de agenda.

21 - 31 juli: Wouters, Jong-givers en Givers

25 - 31 juli: Kapoenen

De Jinners gaan op buitenlands kamp. Deze data worden bepaald doorheen het scoutsjaar.

De Givers gaan om de 3 jaar op buitenlands kamp. Deze data worden ook bepaald doorheen het scoutsjaar. De volgende buitenlandse kampen van de givers vinden plaats in 2022, 2025, 2028,...

Tijdens de maand mei verschijnt de kampfaria. Dit is het infoboekje waarin alle informatie over het kamp terug te vinden is.

Ook zijn er in de maanden juni en juli huisbezoeken en/of info-avonden gepland waarop de takleiding alle info ook mondeling nog eens toelicht.

Omdat wij het belangrijk vinden dat de leiding hun leden al wat kent/kan inschatten voor ze op kamp vertrekken, maar ook dat de leden elkaar en de leiding al kennen, verwachten we dat elk lid minstens 5 KEER naar de vergaderingen doorheen het jaar komt.