Jin

Leeftijd:
17-18 jaar (2005)

Wat is Jin zijn? Dat bepalen ze zelf. Leiding is geen leiding meer, maar begeleiding. Wie weet slaan ze dit jaar hun tenten in het buitenland op, krijgt het jinlokaal een Keith Harring-look of is muziek de factor die hen bindt. Inspraak, ploeggeest en zelfstandigheid staan voorop. Jins zijn zwervers; blijvend onderweg...

• Hallokes,

Het scoutsjaar gaat van start en de goesting bij de Jin zit er zeker dik in!

Ook dit jaar organiseren we met de Jin weer enkele evenementen om geld in te zamelen zodat we samen op een mega memorabel buitenlands kamp kunnen gaan.

Zet alvast 21 oktober in jullie agenda want dan vindt ons eerste evenement plaats namelijk, het wel bekende Bier en Spel!! Kom dus zeker een lekker speciaal biertje proeven onder begeleiding van een top gezelschapspel! Verder organiseren we dit semester ook een Quiz op zaterdag 2 december!! Er zijn van alle leuke prijzen te winnen dus zeker een niet te missen evenement!

Ook onze truffels worden dit jaar weer verkocht dus aarzel niet om een jin aan te spreken op een vergadering of ons een berichtje te sturen.

Last but not least: Rent a jin! Staat uw afwas twee meter hoog, heeft u niet voldoende volk om achter de bar op uw trouwfeest te staan, moet het gras hoognodig nog eens gemaaid worden of heeft u andere karweitjes die u liever een ander ziet doen? Dan bent u aan het juiste adres!

Mail ons via jin@scoutslubbeek.be of stuur ons een berichtje op 0496089341/ 0468274351

Vele groetjes en hopelijk tot snel!
    Loeka, Mano, Daan, Tuur, Nolan, Viktor, Lore en Rhoda