Lokaal afwerken - Trooper

Hallo iedereen!
We zijn bezig aan de laatste loodjes om de scoutslokalen verder af te werken. Om het wat makkelijker te laten verlopen hebben we ons aangesloten bij Trooper.

Bestel jij al wel eens iets online bij Coolblue, ColliShop, Hema, Booking.com,...? Of ben je van plan binnenkort naar Plopsa, Walibi, een K3show,... te gaan?
Doe dit vanaf nu dan via Trooper, een nieuw online platform om onze scouts te steunen!

Ken je Trooper nog niet? Lees dan even verder.
We kunnen via hen extra geld krijgen om verder te kunnen werken aan het lokaal. Het grootste pluspunt: het is VOLLEDIG gratis en het is heel simpel.
Doe vanaf nu je online aankopen via je vertrouwde webshops, met het enige verschil dat je eerst even naar onze Trooperpagina surft en je gewenste winkel selecteert. Zo steun je automatisch onze scouts zonder zelf een eurocent extra te betalen.

De link naar onze pagina: www.trooper.be/scoutslubbeek

Alvast een dikke merci voor de moeite! We houden jullie zeker op de hoogte van de voortgang.
Leiding Scouts Lubbeek

PS: Trooper is een nieuw online platform die verenigingen wilt steunen. Je kan via hun site navigeren naar de webshop van jouw keuze. De webshops staan dan op hun beurt een percentage af aan de scouts. Trooper doet al het werk, jij kunt verder shoppen zoals je dat normaal doet. Een win-win dus!